Zdeněk Panák starosta |
606 721 369, 581 771 750 starosta@jezernice.cz |
Mgr. Bronislava Hradilová místostarostka |
|
Yvona Vašíčková účetní, správce rozpočtu, referent (evidence obyvatel, místní poplatky, odběratelské vztahy, personalistika) |
|
Jana Nováková pokladní, referent (vidimace a legalizace, Czech Point, DKS, hřbitov, podatelna) |
Po, St | 8:00-12:00 13:00-17:00 |
Út, Čt | 8:00-12:00 pouze pro objednané |
Pá | pro veřejnost zavřeno |
Podle Ústavy ČR je obec samostatně spravována zastupitelstvem, které je složeno z členů zastupitelstva a které rozhoduje ve věcech patřících do samostatné působnosti obce. Funkční období zastupitelstva je čtyřleté. Zastupitelstvo obce se schází podle potřeby, nejméně však jedenkrát za 3 měsíce. Zasedání zastupitelstva jsou dle zákona vždy veřejná. Počet členů Zastupitelstva obce je 9.
Zastupitelstvo obce může zřídit jako své iniciativní a kontrolní orgány výbory. Výbor plní úkoly, kterými jej pověří zastupitelstvo obce. Ze své činnosti odpovídá výbor zastupitelstvu obce, kterému předkládá svá stanoviska a návrhy.
Zastupitelstvo obce zřizuje vždy finanční a kontrolní výbor. Finanční a kontrolní výbory jsou nejméně tříčlenné. Jejich členy nemohou být starosta, místostarosta.
Zdeněk Panák starosta |
606 721 369, 581 771 750 starosta@jezernice.cz |
Mgr. Bronislava Hradilová místostarostka |
|
Ing. Milan Šelle člen, předseda FV |
|
Ing. Pavla Jochcová člen |
|
Mgr. Ivana Kubešová člen |
|
Mgr. Radek Raška člen |
|
Miloslav Zapletal člen |
|
PhDr. Hana Buršová člen, předseda KV |
|
Pavel Lollek člen |
Zastupitelstvo obce Jezernice na ustavujícím zasedání dne 19. 10. 2022 usnesením č. ZO 1/4a/22 zřídilo finanční výbor a kontrolní výbor. Oba výbory jsou tříčlenné.
Adresa
Jezernice 206, 751 31 okres Přerov
Tel.: 581 771 750 | 606 721 369 - starosta
E-mail: podatelna@jezernice.cz
ID datové schránky: i6kbive
Po, St 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Út, Čt, Pá pro veřejnost zavřeno